Модуль 9, 10. Рефлексія

Модуль 9 
 Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання.  При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для  них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки.
 Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок.
Звісно, для розвитку навичок самостійності потрібно надавати учням деяку свободу дій, чітко виокремлюючи межі діяльності, але при цьому допомагати їм, як радник, а не виконувати за них всю роботу!
Модуль 10 
Цей модуль відкрив для мене роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів!
Фасилітатор - це людина, головне завдання якої донести до учня думку про те, що основний результат навчання - здатність до інтенсивного і грамотного пошуку знань. Потрібно показати учню, що важливі не тільки отримані ним знання, головне - це внутрішні зміни. Такі учні вміють не тільки відповідати на запитання, вони вміють їх коректно ставити! І над такими речами на сьогоднішній день ще багато вчителів навіть не замислюються!
  Після завершення вивчення даного модуля, я зробила такі висновки: 
  • уміння розумно поставити запитання – основа якісного навчання; 
  • поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів є дуже важливими при створенні навчального процесу, який будується на навчальних потребах учнів; 
  • деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою і забезпечують успіх навчання.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль2. Рефлексія