Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме: ознайомитись з програмою Інтел,створити власний блог, підвищити свій професійний розвиток у майбутньому.
Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме: учні самі формулюють проблему, самостійно створюють план вирішення проблеми, розвивають творчість, к ритичне мислення і вміння вирішувати проблеми, к омунікативні навички та навички співробітництва.
Модуль 9 Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання . При виконанні учнями навчальних проектів, я розглядатиму створення для них різних умов. Коли навчальні потреби різних учнів задовольняються, в них підвищується мотивація навчання та покращуються їхні оцінки. Кожному учню потрібна індивідуальна підтримка та адаптація навчального матеріалу до його особливостей. Учням також потрібне середовище, яке б дозволило їм використовувати свої сильні сторони та задовольняти свої навчальні інтереси при отриманні знань та формуванні навичок. Звісно, для розвитку навичок самостійності потрібно надавати учням деяку свободу дій, чітко виокремлюючи межі діяльності, але при цьому допомагати їм, як радник, а не виконувати за них всю роботу! Модуль 10 Цей модуль відкрив для мене роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів! Фасилітатор - це людина, головне завдання як
Комментарии
Отправить комментарий